Time to wake up for a beautiful woman sleeping-1

Somnul pentru dansatori

Somnul pentru dansatori

Frumusețea antrenamentului holistic pentru sănătate, nutriție și stil de viață este că nu este vorba doar de hrană sau doar de imaginea corpului, ci despre a privi întreagă viața și a identifica oportunitățile.

Somnul  este un factor imens în potențialul tău de a ajunge să ai cel mai bun corp pentru dans. Dincolo de atingerea acestor obiective, somnul afectează capacitatea de a face față stresului la mai multe niveluri.

Somnul apare, deoarece majoritatea dansatorilor nu primesc suficient timp pentru odihnă , sau de multe ori, chiar și cei care dorm suficient, nu se simt odihniți dimineața.

https://cursuri-dans.ro/

Somnul permite corpului și minții să se refacă și fără un somn bun creierul nu poate funcționa la capacitatea să optimă.

De ce contează atât de mult somnul?

O persoană are nevoie de 7-9 ore de somn pe noapte. Pentru a echilibra hormonii, somnul este esențial.

10 sfaturi pentru a-ți îmbunătăți somnul
  1. Crează o rutină nocturnă. Include lucruri ce țîn de relaxare, precum băile de sare, detensionarea mușchilor sau pur și simplu notarea într-un jurnal pentru a crea o stare calmă a corpului și a minții.
  2. Setează o oră la care să-ți opreșți telefonul. Decide o oră la care telefonul să fie pus la încărcat și astfel să beneficiezi de o adevărată odihnă.
  3. Citește o carte. Este o activitate atât de relaxantă, care poate avea un impact pozitiv asupra corpului și minții.
  4. Magneziul este un mineral esențial pentru funcționarea corpului. Printre multele sale proprietăți , reglează hormonul melatonină, responsabilă de ghidarea ciclurilor de somn și trezire ale corpului.
  5. Bea apă și consumă mai multe legume verzi, tofu, semințe de dovleac, nuci, cereale integrale, carne, pește, fructe sau ciocolată neagră.
  6. Stabilește o ora de culcare . Mergând la culcare și trezindu-te în jurul aceleiași ore în fiecare zi, corpul se organizează la un somn mai bun, își creează o rutină. Evident acest lucru se poate menține, atunci când exista un program.
  7. Consumă cu moderație cofeină și alcoolul. Ambele pot perturba ciclurile de somn.
  8. Nu este necesar să bei apă înainte de somn, ba chiar este recomandat să le bei cu cel puțîn 1-2 h înainte. Mesele copioase înainte de somn pot duce la indigestie, ceea ce poate face mai greu să adormi.
  9. Crează un mediu de somn sănătos. Oamenii dorm cel mai bine când este răcoros, întunecat și liniștit. Lasă aerul proaspăt să pătrundă în camera de somn atunci când poți și ia în considerare utilizarea unui aparat de aromoterapie. Camera și locul de somn trebuie să iți ofere confort și un aer de calitate pentru că procesul de somn să fie o experiență odihnitoare.
  10. Trezirea iți poate afecta exeprienta de somn, așa încât încearcă să te trezeșți într-un ritm natural , nu agresiv.

Calitatea somnului are un impact uriaș asupra corpului și a dansului, dar și asupra activităților de zi cu zi.  Acordă somnului timpul și atenția pe care le merită!

ARTICOL preluat : Jess Spinner, fondatoarea The Whole Dancer

Sursa articol: www.thewholedancer.com

Sursa Foto : www.alaskasleep.com

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *